Neden sürekli karşıma aşırı zayıf erkekler çıkıyor? Sizce de erkeğin zayıfı kötü mü?

Ben zayıf olsam okey de erkek çok zayıf olunca olmuyor ya

Neden sürekli karşıma aşırı zayıf erkekler çıkıyor? Sizce de erkeğin zayıfı kötü mü?
Cevapla