Ben zayıf olsam okey de erkek çok zayıf olunca olmuyor ya
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
4 ayKişilik karakter çok daha önemli bir durum. Görsel olarak bakarsak sadece boy kilo dengesine göre aşırı uyumsuz zayıflıkta olanları tercih etmeyebilirsin ama normal zayıflarda sıkıntı olmaz illaki yapılı olacak diye bir durum yok.
15 Yorumla- 4 ay
Hayır benden öyleleri hoşlanıyor gibi yani çekiyorum hayatıma
- 4 ay
Gayet tabii olarak olabilir , yani senin güzelliğinde veya vücut yapında vb. Daha çok zayıf erkeklerin daha çok dikkatini çektiği bir durum olabilir. Lakin şunu unutma , sana gelmeden önce bilki onlarca kişi ile iletişimleri oldu ve senden sonrada olacak. Sana odaklı olduklarını düşünmeni istemem.
- 4 ay
Yok ya bana odaklı değiller ben neden çekiyorum onları ya jdjdjdjd kız kardeşimin karşısına mesela hep orta kilolu çıkıyor
- 4 ay
O tarz ve tipte olanların ortamında olduğun içindir. Senin güzelliğin ve güzelliklerinin etkisinde kaldıkları içindir.
- 4 ay
Senin boy kilo kaç?
En İyi Cevaplar
Herkesin fiziksel tercihleri farklıdır, senin için önemli olan senin çekim hissettiğin tip olabilir. Erkeklerin zayıf olması kötü değil, ama senin enerji, duruş veya görünüş açısından hoşuna gitmiyorsa doğal olarak ilgini çekmeyebilir. Bu tamamen senin kişisel tercihin ve sınırlarınla alakalı. Karşılaştığın insanlar sadece tesadüf de olabilir, kendine uygun olanı aramaya devam etmek en iyisi ;)
10 Yorumla
tam tersi.
kızın zayıf olanı hoş durmuyor, erkekte sırıtan bir şey değil.
not: zayıf değilim, hiç olmadım, en zayıf olduğum zaman bile geniş omuzlu kasları belirgin bir vücudum vardı.
16 Yorumla- 4 ay
Bence kimsede aşırı zayıflık hoş durmaz da erkeklerde daha hoş durmuyor
4 ayErkek biraz iri olmalı, uzun ve güçlü, yani kalıplı olmalı, kadın erkeğin gücünü hissetmeli ki güven de duyabilsin. Şansına öyle olmuş, bakış açını değiştir :)
34 Yorumla- 4 ay
Sürekli böyle boy takintim falan yok zaten bende kisayim ama zayıf ta istemem ya
- 4 ay
Ee yani haklsın zaten. Gerektiğinde tek koluyla seni kavrayıp kucaklayabilmeli, en azından erkeğin gücünü hissedebilmeli kadın, kendini daha güvende ve huzurlu hissettirir.
- 4 ay
Kesinlikle
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 💚 29 yaşındayım, diyetisyenim tatlım. Soru çok içten, hissettim seni 😄 Herkesin fiziksel beğenisi farklı, senin de daha yapılı erkeklerden hoşlanman çok normal, bunda yanlış hiçbir şey yok 💁🏻♀️ Evren sana henüz tipine uygunları denk getirmemiş olabilir, sabret, karşına tam gönlüne göre biri çıkacak 💫 İstersen beslenme ve sporla vücut tipi konusunu da konuşabiliriz, her zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin canım 💕
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
58
Cevap
85Cevap
- Diyet & Beslenme konusunda 2,7b cevap paylaştı.
u 4 aybaşka bul sende
10 Yorumla
4 ayBana kendine bakan hafif kaslılar denk geliyor ben kaslı degilim ama zayıf sayılırım ve fiziğimi seviyorum o yuzden dert etmiyorum sisko erkegi napcan
32 Yorumla- 4 ay
Orta olsun bari orta daha çok seviyorum
- 4 ay
tamam hemen bulup sana gönderelim
4 ayNerde oturuyon bilmiyorum. Bi spor salonuna yazil ordan kaslı ve vücutlu ya da gobekli ve şişko. artik ne ararsan var bulursun 😅
Bu arada aklıma geldi bir soru soracağım. spor salonundan sevgili edindiniz mi hiç diye 😆😃 illahaki edinen vardir da. Genelde antrenörler buluyor. Sevgili olarak gelen de var ama bu konuyu merak ettim soracağım
10 YorumlaEvet hiç çekici değil özellikle bacakları çırpı gibi olan erkekleri görmeye bile katlanamıyorum bacak çalışması gerek nüfusun yarısı
417 Yorumla- 4 ay
Kesinlikle
- 4 ay
@CptMac kadın inceyse ince bacağın iticiliğinden çok çekiciliği oluyor. Bi kadının beli ince olduğu sürece göze hoş görünmeyen hiçbir çeşit vücut özelliği yoktur bence. Senin kalf dediğin yerden çok quads ve hemstringlerden bahsediyordum ben. Hayvan gibi bacak çalışsınlar da demiyorum çırpı gibi olmasın yeter..
- 4 ay
benim genetik olarak kalın bacaklarım var spor da yapıyorum ama bacak çalışmadığım halde kalça ve bacaklarım kalın
Bence olay zayıflık değil erkeklere dar omuz yakışmıyor, omuzlar geniş olduğu sürece sağlıklı derecede zayıf olabilirler
11 Yorumla- 4 ay
Hayır omzu genişliği olanlarda karşıma çıktı ama aşırı zayiflardi
Diyet & Beslenme konusunda 496 cevap paylaştı. zayıflıkta rakama bakma, pp bak benim 75kg yim şu an beni görmesen zargana derdin. boy da 182
22 Yorumla- 4 ay
Yorumum neden yok sksjdjdj
4 ayBazıları hastalık sebebiyle kilo alamıyorlar onlara lafım yok da, gerçekten evet erkeğe zayıf olmak yakışmıyor bana göre de fakat herkes öyle kalıplı veya kaslı olacak diye bir şey yok.
30 Yorumla
4 ayErkeğin popo göbek olanı kötü itici Tembel işe yaramaz uyuşuk izlenimi veriyor
11 Yorumla- 4 ay
Orta kiloda olsun
Askim zayif erko gormemissin sen gorseldeki çok da zayif değil
12 Yorumla- 4 ay
Yok görseli ben paylaşmadim sence 180 70 kilo erkek zayıf değil mi ya da 170 50 kilo erkek
4 ayBı kilosu olmalı ağırlığı olmalı Zargana gbi de olmasn obez de olmasn estetik dursun bı zahmet ya
11 Yorumla- 4 ay
Orta kiloda iyi ya
Bence Algida seçicilik ama yine de sen bilirsin tabi
12 Yorumla- 4 ay
Nasıl yani
Tabikide olmaz ama hiç mi çıkmadı ya 180 boylarında 95 kilo benim gibi birileri🤣
17 Yorumla- 4 ay
Yok be bak boy olarak çıktı da kilo olarak değil
- 4 ay
O iyi
- 4 ay
180 70 kilo falandı
- 4 ay
Aynen
Zayıfı Bana göre de kötü ya hani insan yanında biraz daha iyi hissetmek ister şahsen ben itince yere düşen erkek istemem biraz güçlü ve yapılı olsa çok daha iyi olur. yanında eril enerjim yükselir aynı şekilde bakamam ben
22 Yorumla- 4 ay
İtince yere düşen kısmında koptum ya OGOUGOUGU
Evet gerçekten bu konuda çok haklısın Ben de iri yapılı bir erkek olduğum için zayıf kadın hoşuma gitmiyor aksine balık etli kadın hoşuma gidiyor 🤩🥳🤲
10 Yorumla
4 ayZayıf değil de çok zayıf olması kötü. Birde spor yapmıyorsa doğal olarak güçsüz bir görünüm verir.
10 Yorumla
4 ayNe bulursa hüp ağzına atan annesi kıyamayıp al oğlum diye yedirirse obez gibi olur yoksa erkeklerin çoğu normal beslenme ile kilo almaz
10 Yorumla
4 ayBir erkek en azından ortalama kiloda olmalı bence. Fazla zayıflık gerçekten "ZAYIFLIKTIR"..
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayErkek dediğin uzun boylu yapılı yakısıklı kaslı ve en az 1.85 üstü olcak
11 Yorumla- 4 ay
Ay evet ama 180 bana yeter
Evet zayıf erkek güçsüz görünür, kadınlar her zaman güçlü erkeklerden hoşlanır yaratılışları gereği.
10 Yorumla
4 ayKötü tabiki , yani kadın yerine koyunca kendimi , kalıplı güçlü iri biri isterdim güven verir
20 YorumlaFazla zayıf sevmiyorum zargana gibi oluyorlar. Biraz güçlü kuvvetli dursun
20 Yorumla
4 ayÇok itici ya erkek dediğin kalıplı olur o ‘seni koruyabilirim’ vibe nı vermesi lazım
20 Yorumlaarkadaşlar bundan ziyade insanın kalbi sevgisi saygısı önemli değil mi?
20 Yorumla
4 ay~ Kötü demeyelim ama erkek çelimsiz durunca hoş olmuyor ~
20 Yorumla
4 ayÇok zayıflık genelde çoğu kişi tarafından beğenilmiyor yani çok zayıf kadın da çok ilgi görmüyor ama kişinin sağlık sorunları olabilir bu tip nedenlerden ötürü kilo alamıyor da olabilir bu da olası bir ihtimal.
00 YorumlaLise yıllarında neredeyse zargana seviyesinde zayıftım hatta burnum bile yüzüme göre çok büyük duruyordu sonradan kilo aldım bayağı düzeldi yüz hatlarım da zamanla oturdu yani zayıflık bir erkeğe yakışmıyor bence de
00 Yorumla
4 ayYani celimsiz bir erkek bana çok da çekici gelmez şimdi büyük konuşmak gibi olmasın ama
10 Yorumla
4 ayZayıf erkek görünce birileri onun rızkını mı yedi diye düşünüyorum
13 Yorumla- 4 ay
Yandaşlar yemiştir 😄
- 4 ay
Djdjd
- 4 ay
Sağ olsunlar kaynakları sömürmekten vatandaşa bir şey kalmıyor. d
Zarganaysa evet, erkek dediğin hafif kütlesi olacak aynı benim gibi 😎
10 YorumlaYani kadın da zayıf olsa hadi ikisi zayıf iyi dururlar da
Kadın kilolu erkek zayıf olunca biraz göze garip geliyor
12 Yorumla- 4 ay
Harbi ya işte bizde böyle ben hafif kiloluyum
160 boyunda 64 kilo falanim
Karşıma çıkan 180 70 kilo ya da 170 50 kilo yani bune - 4 ay
Öyle gerçekten 😄
4 ayZayıf olmak performans açısından da çok iyi oluyor ben zayıfken daha iyi smvişiyorum ama kiloluyken zor oluyor
11 Yorumla- 4 ay
Neden ki
4 aybence de erkek dediğin iri yapılı güven veren histe olmalı
10 Yorumla
4 ayNiye olsun ya, belki de kısmetinizi geri çeviriyorsunuz farkında değilsiniz.
10 YorumlaErkeğin zayıfı kötü mü derken neyden bahsediyoruz?
Karakter kilo ile olmuyor.
10 Yorumla
4 ayBen de zayıfım 95 kilo
Boy olunca zayif duruyor10 Yorumla
4 ayZayıf erkek gerçekten itici ya. Erkek dediğin 180 boy, 78 kg, hafif omuz kasları belirgin, çok az da baklavası nefes alırken belli olacak kadar olmalı.
00 Yorumla
4 ayZayıf erkek daha iyidir yatakta
54 Yorumla- 4 ay
Neden jsjsjdjd kadının da baliketlisi daha iyi diyorlar
- 4 ay
Evet ama kadında zayıf iyidir
191 boy 89 kilo iyimidir insan kendi gözünden karar veremiyorda 🤔
12 Yorumla- 4 ay
Çok iyi
Ben de çok zayıfım yapım böyle maalesef çocukluğumdan beri zayıfım kilo alamıyorum
10 YorumlaKadın çok zayıf değilse sırıtıyor biraz yapılı erkek daha hoş durur.
01 Yorumla- 4 ay
Aynen ya ben mesela hafif kiloluyum yanıma çok zayıf erkek hoş olmuyor ya
Kadın dediğin zaten balıketli olacak sevdikçe sevilecek sende öylemisin
04 Yorumla- 4 ay
Bende balık etli erkek istiyorum
- 4 ay
Severim
Gizli Üye(30-35)4 ayIııiiiiyyyyy o ne be zargana gibi tiksinirim ya bakınca, yabancı erkekler çok daha yakışıklı ve centilemen yabancılara yönel🫢❤️
11 Yorumla- 4 ay
İGİGCCYİYFİİGİYC
Gizli Üye(18-24)4 ayZayıfım ve mutluyum o sayede 6 numara bile kullanabiliyorum ☺️
10 YorumlaEvlenince kilo alıyor yA 😄
21 Yorumla- 4 ay
Bazıları almıyor
4 ayTipne baktigin öyle. Kriteri sen belirliyorsun
24 Yorumla- 4 ay
Hayır ya karşıma çıkanlar öyle
- 4 ay
Bırak yalanla nağme yapmayı
- 4 ay
Aman
- 4 ay
Senin karsina balık etlinin biraz daha zayıfı çıktı ama Hint fakiri gibi de değil. Hem de kariyerli ve aklı başında oturaklı. Sonuç?
3 ayNeden zorunlu? Zayıf olsun olmasın, kişi kişi.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayİstediğin tür adamlar iyi temiz beslenen spor ve hayatına bakan kişiler onlar da temiz bakire ev kızı arayıp bulamıyor dostum
02 Yorumla- 4 ay
Temiz erkekler temiz kadınlara eğer temizse bulur mutlaka
Cevap sahibi4 ay7-8 ay tanıma konuşma ve sonunda başta yalan söylediklerini itiraf ediyorlar arkadaş kalıp ayrılıyoruz sözlümle 8 ayım geçti iş ciddiye bindi anca itiraf etti
Evet bakir birey olarak temiz birini istiyorum yanlış zaman da doğmuşum
Değildir bence önemli olan karakteri belki sonradan da kilo alabilir
00 Yorumla1.85 83 nasıl hocam 😅
124 Yorumla- 4 ay
Çok iyi beni bul
- 4 ay
Seni buldum zaten ve şöyleyim https://youtube.com/shorts/KQdj22O1Q-M
- 4 ay
İGCOGOCYCHOHOC ya
- 4 ay
160 64 kilolu değil miyim sence jskdkdjd
- 4 ay
PİCHİHCOGOHC balık etli değilim direkt balığım
- 4 ay
Nazlı mı jejdjdjd
- 4 ay
Ya OVİİTDUUDTUTDTU
- 4 ay
Hamsi Tatlısi mi midem bulandı İİYFİYFİYFYİF
- 4 ay
Neyi seviyorsun
- 4 ay
Ben de istavrit ve hamsi severim
- 4 ay
Ye ozman kdksjd
- 4 ay
Ye didkdk
- 4 ay
boş ver ozaman jsjdjdjdj
4 ayİnsan kendisinden zayıf bi insanla karşılaşınca bocalıyor özellikle erkekte sıkıntı oluyo fazla yanına yakışmıyo maalesef
10 Yorumla
4 ayAşk önemli olsun
11 Yorumla- 4 ay
Düzgün insanlar değiller ki
4 ayBen beğeniyorum zayiflari
11 Yorumla- 4 ay
Bak ben 160 64 kiloyum karşıma çıkanlar 180 70 kilo 170 50 kilo falan
Zargana çekiyon
12 Yorumla- 4 ay
Bok boğazdan iyi değil mi
- 4 ay
Neden ya bıktım vallahi
4 ayZayıf ve kilolu kötü evet, ideal olmalı
15 Yorumla- 4 ay
182 77 ideal mi
- 4 ay
Evet
- 4 ay
@BENİMBÜYÜK çok iyi
- 4 ay
Teşekkür ederim
- 4 ay
@BENİMBÜYÜK rica ederim
insanlar açç aççç
12 Yorumla- 4 ay
Ne alaka sjsjjddj
4 ayÇok zayıf derken ne kadar mesela?
12 Yorumla- 4 ay
170 boyunda 50 kilo da olmasın yani bune
- 4 ay
tabi doğru, en az 65 kilo olmalı.
ben 180 boy 75 kiloyum.
Erkek bence kilolu olmalı biraz çok zayıflık yakışmıyor çünkü erkeklere.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayZayıf erkeklerin cinsel organı daha iri oluyor vücudu kaslı veya kalıplı olanlar ise bamya. Ona göre kararını ver...
00 Yorumla
4 ayErkek olarak ben bile sevmiyorum böyle erkekleri, seni anlıyor ve onaylıyorum 😄
10 Yorumla
4 ayKadın dediğin enaz balıketli ya da tombul olmalı...
Erkekte onu taşımalı10 Yorumla- Devamını Gör (83)
Devamını Gör(128)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diyet & Beslenme > Sorular > Neden sürekli karşıma aşırı zayıf erkekler çıkıyor? Sizce de erkeğin zayıfı kötü mü?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer