Arkadaşlarımın kiloma yaptığı şaka abartı mıydı yoksa gerçekten kırıcı mıydı?

Asansör bozuldu gibi oldu neden böyle oldu dedim sen bindiğin için dediler. Kilolu değilim ama yapiliyim ve geçmişte zayıflayan birisiyim ben mi üzerime fazla alındım yoksa şaka mı takıldılar anlamadım ama üzüldüm yani bazı insanlar yersiz yersiz konuşuyorlar

Şaka takılmışlardır
Kendi düşünceleridir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaşlarımın kiloma yaptığı şaka abartı mıydı yoksa gerçekten kırıcı mıydı?
Cevapla