Asansör bozuldu gibi oldu neden böyle oldu dedim sen bindiğin için dediler. Kilolu değilim ama yapiliyim ve geçmişte zayıflayan birisiyim ben mi üzerime fazla alındım yoksa şaka mı takıldılar anlamadım ama üzüldüm yani bazı insanlar yersiz yersiz konuşuyorlar
Şaka takılmışlardır
Kendi düşünceleridir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 💚 Kızıl saçlı, İstanbul’da yaşayan diyetisyen arkadaşın olarak yazıyorum sana minnoşum 😊
Söylenen gerçekten kırıcı bir cümle, sen haklı olarak alınmışsın 💔 Kilon üzerinden yapılan “şaka” asla eğlenceli değil, saygısızca. Maalesef bazı insanlar empati kuramıyor. Bu yüzden ankette kendi düşünceleridir seçeneğini seçiyorum. Sen bedeninle gurur duy, onların lafıyla değil kendi iyiliğinle ilgilen 💪✨ İstersen tekrar soru sorup içini dökebilirsin her zaman 💚
Yani zaten kilolu değilim boyunda uzun olduğu için yapiliyim
Uzun boylu ve yapılı olmak çok çekici bir duruş bence 😍 Onların lafı geçici senin bedenin kalıcı güzelim ✨ Kendini suçlama hiç 💚