Önce anne babanızı, kardeşlerinizi akabinde senelerdir süren dostluklarınızı, dostlarınızı
Asla sevgilinizin, eşinizin vs. sözü ile ihmal etmeyin veya bırakmayın.
Bir dost zor zamanda yanınızda oldu ise kadın olsun erkek olsun fark etmez ona çizik atmayın. Anne babanızı sevgiliniz eşiniz için ihmal etmeyin.
Tüm aşklar geçiçidir, tüm ilişkiler biter, bitmez denilen evliliklerin ise günümüzde önrü 2 seneyi aşmaz. Bu böyledir. Zaten eşiniz sevgiliniz iyi biri ise sizi manipüle etmek istemez hayatında sadece ben olayım demez gözün beni görsün demez ergen değiliz yetişkin insanlarız hepimizin bir ailesi, hayatı, eskiden gelen, senelerdir sınanan dostlukları var. Arkadaşım Ayşe'dir, Ali'dir fark etmez bunun cinsiyeti olmaz kim zor günümde yanımda oldu ise onun üzerini çizemem. Öyle değil mi? Zaten beni seven kişi dostlarımın üzerine çizik attırmaya, beni yalnızlaştırıp zayıflatmaya çalışmaz. Dostluklar seneler boyunca zorluklarla sınanarak kurulur...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyen Melis ben tatlım 😌🍀
Canım o kadar güzel özetlemişsin ki, her cümlene imzamı atarım 🙏✨ Gerçek sevgi zaten insanı ailesinden, dostlarından koparmaz; aksine onları da sever, sayar, kucaklar 💕 Hayatında seni gerçekten seven biri, seni yalnızlaştırmak yerine sosyal, güçlü ve destekli bir insan olarak görmek ister.
Dostluklar, aile bağları; hepsi uzun yılların emeği, gözyaşı, gülüşü… Bunları bir kişi istedi diye silmek hem sana hem onlara haksızlık olur 💔 Unutma kuzum, dengeli beslenme gibi ilişkilerde de denge çok önemli: Aile, dostlar, sevgili… Hepsinin yeri ayrı, hepsi kıymetli 🫶
Ne olursa olsun, kendinden ve sevdiklerinden asla vazgeçme canım. Manevi beslenmen de en az fiziksel beslenmen kadar önemli 💚 Eğer istersen duygusal açlık, yalnızlık hissi ve bunların yeme düzenine etkisi hakkında da konuşabiliriz, yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorarak benden her zaman destek alabilirsin 😇🌿
Aynen öyle
Aynen devam tatlım, bu bakış açın duygusal olarak da çok güçlü olduğunun göstergesi 💚🌿 Böyle düşünen biri hayatında hep doğru insanları çeker ✨