Gerçekten zayıflayınca saygı ve ilgi artıyor mu, dış görünüş bu kadar mı önemli?

Kendimi bildim bileli kilolu biriyim ve bir süredir diyet yapıyorum. Sosyal medyada sürekli bu konu hakkında içerikler tukettigim icin de doğal olarak karşıma daha önce kilovermis insanların deneyimlerini anlattıkları videolar çıkıyor. Herkesin dediği sey aynı; kilo verdikten sonra çevremdeki insanlar beni daha cok ciddiye almaya basladi, fikirlerim ortamlarda onem kazandı, insanların ilgisi arttı vs vs... Bunları görünce aklıma takıldı, cidden insanlar bir kişinin önemine ve saygınlığına kişinin dis görünüşüne göre mi karar veriyor. Yani bir konu hakkinda zayıf birinin düşüncesi kilolu birininkinden daha mi değerli insanların gözünde. Sadece objektif bir cevap istiyorum kilolular hakkında kötü yorum yaparsanız kırılmam. Hayatı boyunca zayıf olmuş kişiler düşüncelerini paylaşabilir mi

Güncellemeler
5 ay
Daha cok kızların düşüncelerini merak ediyorum sizin de böyle yargılarını var mi
Gerçekten zayıflayınca saygı ve ilgi artıyor mu, dış görünüş bu kadar mı önemli?
Cevapla