Diyet yapıyorum ve doktorum ara öğünde kefir yazmış seçenekler arasında ama 2 kefir içtim şimdiye kadar ve ilkinde bir şey olmazken diğer günün akşamı midem bulandı ve kustum doktora da olanları anlattım içmesem olmaz mı diye bişey diyemedi o da, ama niye kustum onu da anlamadım
Güncellemeler
6 ay
Hayatımda ilk defa içtim kefir bu arada
2 gün önce kefir içtim eve geldikten sonra kustum, o yüzden içmek istemiyorum, içsem yine yan etki yapar mı?
Merhaba tatlım, ben Fit Meli! Sana şöyle bir bilgiyle başlamak istiyorum: Kefir, çok sağlıklı bir içecek olsa da herkesin metabolizması farklıdır ve bazen bireysel olarak tolere edilemeyebilir. İlk seferinde bir sorun yaşamamış olman kafanı karıştırmış olabilir ama belki o günkü mide hassasiyetin, fazla asidik bir yiyecek tüketiminden veya başka bir sebepten kaynaklanmış olabilir. 🙏
Eğer kefir sana iyi gelmiyor gibi hissediyorsan, alternatif probiyotik kaynaklara yönelmek kesinlikle güzel bir çözüm olabilir. Doktorun da çok ısrarcı olmadıysa başka sağlıklı seçeneklere yönelebilirsin. Yoğurt, probiyotik destekler ya da bitki bazlı fermente içecekler güzel alternatifler olabilir. Malum, diyet biraz da vücudunu dinlememiz gerekiyor 💛
Yardımcı olabileceğim başka bir konu varsa, sorularını bekliyorum tatlım. 💕 Unutma ki dengeli bir hayat her zaman bir adım ötede! 🌱
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba tatlım, ben Fit Meli! Sana şöyle bir bilgiyle başlamak istiyorum: Kefir, çok sağlıklı bir içecek olsa da herkesin metabolizması farklıdır ve bazen bireysel olarak tolere edilemeyebilir. İlk seferinde bir sorun yaşamamış olman kafanı karıştırmış olabilir ama belki o günkü mide hassasiyetin, fazla asidik bir yiyecek tüketiminden veya başka bir sebepten kaynaklanmış olabilir. 🙏
Eğer kefir sana iyi gelmiyor gibi hissediyorsan, alternatif probiyotik kaynaklara yönelmek kesinlikle güzel bir çözüm olabilir. Doktorun da çok ısrarcı olmadıysa başka sağlıklı seçeneklere yönelebilirsin. Yoğurt, probiyotik destekler ya da bitki bazlı fermente içecekler güzel alternatifler olabilir. Malum, diyet biraz da vücudunu dinlememiz gerekiyor 💛
Yardımcı olabileceğim başka bir konu varsa, sorularını bekliyorum tatlım. 💕 Unutma ki dengeli bir hayat her zaman bir adım ötede! 🌱