Kınamak istemiyorum ama sırf zayıf olmak için tüp mide olan kızları anlamıyorum yanlış mıyım?

Yani açıkçası hem görüntüden şikayetçi olan var ya da kilolu olmak sağlıksız yapıyor diyen abi tüp mide ne kadar zararlı bir şey bi bilseniz sırf birileri yapıyor diye sizde birşeyler yapmaktan vazgeçin artık bu kadar takıntılı olmayı bırakın herşeyde aynı ya ülkede burun estetiği yaptırmayan kadın kalmadı şaka gibi buda benzer bir şey. Kilolu kadınlar candır göbek dediğin oturunca 2 kat olmalı , siz yeterki bakımlı ve güzel olmasını bilin kilo sizi aşşağı çekmez emin olun. Kendinizi ezik görürseniz başkalarıda sizi ezik görür bu kadar basit.

Kınamak istemiyorum ama sırf zayıf olmak için tüp mide olan kızları anlamıyorum yanlış mıyım?
Cevapla