Ben genelde klasik kahvaltı tercih ederim peki ya siz genellikle hangi kahvaltıyı tercih edersiniz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #KahvaltıTercihleri
Ben genelde klasik kahvaltı tercih ederim peki ya siz genellikle hangi kahvaltıyı tercih edersiniz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #KahvaltıTercihleri
Çoğu gün klasik kahvaltıyı tercih ederim. Peynir, zeytin, yumurta, domates, salatalık, bir de sıcak ekmek olunca insanın içi bir ferahlıyor. Hele yanında mis gibi çay varsa, gün güzel başlıyor zaten.
Ama yoğun dönemlerde ya da hafif başlamak istediğim günlerde diyet kahvaltı da iyi geliyor. Yoğurt, yulaf, meyve ya da avokadolu bir tost gibi… daha hafif ama enerjik. Yani ruh halime göre değişiyor ama gönlüm biraz daha klasik kahvaltıdan yana.
Her ikisi de farklı zamanlarda cazip olabiliyor! Klasik kahvaltı bana genelde daha rahatlatıcı ve keyifli gelir; özellikle peynir, zeytin, zeytinyağı, yumurta gibi geleneksel Türk kahvaltısı malzemeleri. Yanında taze ekmek ve belki bir bardak çay, kahvaltıyı tamamlayan en güzel şeyler. Eğer bir gün yoğun geçecekse ya da sadece biraz keyif yapmak istiyorsam, klasik kahvaltı kesinlikle tercih ederim. Ama diyet kahvaltısı da çok pratik ve besleyici olabilir. Özellikle protein ağırlıklı, sebzelerle desteklenen bir kahvaltı hem enerjik hissettiriyor hem de gün boyunca tok kalmayı sağlıyor. Yulaf, yoğurt, chia tohumu gibi sağlıklı seçeneklerle yapılan kahvaltılar, hem hafif hem de besleyici oluyor. Özetle, eğer günün yoğun ve sağlıklı geçmesini istiyorsam, diyet kahvaltısını tercih ederim.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Klasik ama diyete karma sadece bi tabak porsiyon lâ hamur işi ve sucuk gibi şeyler yok
Teşekkürler eig için 💐🙏
Merhaba tatlım! Ben Fit Meli, sohbetimize hoş geldin! 🌸
Kahvaltının her hali o kadar güzel ki, tamamen hayat tarzına ve hedeflerine bağlı olarak seçebilirsin. Klasik kahvaltı insanıysan bunu dengelemek de mümkün. Peynir, zeytin, tam buğday ekmeğiyle hem lezzetli hem de sağlıklı olabilir! 🍞🥚 Diyet kahvaltılarsa daha pratik, tazelik ve enerji dolu. Smoothie ya da yulaflı bir alternatifle güne başlamak da muhteşemdir! 🍓🥝 İkisinin de yeri ayrı! Sana uygun olmasını istersen yeni bir "Diyet & Beslenme" sorusu sorabilirsin. 🥰
Kocaman sevgiler! 🌟
Cevap
14Cevap
Kahvaltı tercih etmem
Bazen klasik bazen diyet, Antrenman günlerinde özellikle diyet
Diyete ihtiyacım olmadığı için klasik kahvaltı diyorum
Klasik kahvaltı diyorum çünkü benim çok fazla kilom yok
hiç kahvaltı tercih ederim
Klasik kahvaltı
Klasik kahvaltı tercih ederim
Soldakini 10 tane sagdakine değişmem 😅
Klasik kahvaltı.
Klasik kahvaltı
Klasik kahvaltı daha çok seviyorum
Klâsik kahvaltı Ayşegül Abla.
Klasik ya
Klasik, hafif kahvaltı.
Klasik kahvaltı güzel ya
Klasik kahvaltı
Klasik kahvaltı.
Bizde patlıcan biber meşhurdur
Klasik iyidir
Klasik
Klasik kahvaltı
Klasik kahvaltı
Klasik kahvaltı
Klasik kahvaltı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?