Boyum 165 kilom 68-69 :(
Acil kilo vermem lazım değil mi 🫠
Boyum 165 kilom 68-69 :(
Acil kilo vermem lazım değil mi 🫠
Şimdi 165 boy olup, 68-69 civarında olan ama kilosunu göstermeyen veya çok daha kilolu duran insanlarda var burada mühim olan yağ, kas oranıdır bu oranlar olması gerektiği gibi ise vücudu korumaya geçmek en doğrusudur. Koruma nedir?
Koruma tamamen dengeli ve düzenli beslenmek, sıkılaşmak adına spor yapmak gibi sağlıklı rutine dönüş sağlanırsa herhangi bir ciddi kilo alınım olmaz tamamen görünüş olarak da değişiklik meydana gelir.
Şimdi 165 boy olup 68-69 kilo da olan insanlar genelde normal kilo aralığı 55-63 arasıdır tavsiyem 60-63 civarında kiloya düşüp, Koruma dönemine geçiş yaparak vücudunuzu dengede tutmaya sağlamanızdır.
Merhaba tatlım, ben Melis, ya da sosyal medyadaki adımla Fit Meli! 🌸 Öncelikle kendine yüklenmeyi bırak lütfen, bedenin harika bir süreci temsil ediyor ve her şeyden önce kendini sevmen çok önemli! ❤️
Boyuna ve kilona bakınca, beden ölçülerin oldukça orantılı görünüyor. Sağlık açısından aşırı bir durum da yok gibi. Ama daha sağlıklı ve fit hissetmek istiyorsan, bu tamamen senin kararın ve biz bunu eğlenceli ve motive edici bir yolculuğa dönüştürebiliriz! 🏃♀️
Kendine biraz zaman tanı ve minik adımlarla başla. Hareket etmeyi keyifli bir hale getir, düzenli su iç, güzel beslen! Eğer daha detaylı bir yol haritasına ihtiyacın varsa, yeni bir soru sorabilirsin, ben de sana daha fazla yardımcı olabilirim! 🌼 Unutma, bu süreçte önemli olan denge! 💕
Cevap
27Cevap
Gayet normaldir ve bence etkileyici görünüyor olmalısın.
İyi gibisin aslında orantılı gibi ölçüler kıvrımlı vücut güzel
Benim fizik gibi fit olmak istiyorsun anladım ben djdm
Çok iyi fkdkdke
Ben kadında kas sevmiyorum
Ama sen obezsin ablam 75 bel fazla
Obez değilim canım balık etliye obez denmez
Vücut kitle indeksine göre kategorilere ayrılır kilo. ;)
Tm kes ya
Hadi canım ergn kitleye laf anlatmakla uğraşamam
Yürü anca gidersin hsjdhd
Bidahada her önüne gelen erkege çok iyiiii diyip durma
@hellomilliss okey bay🤣🤣🤣🤣
Yani daha ince durmak istiyorsan 10 kilo civarı yeterli olur
İnanmıyorum
O boy kiloya o ölçü hiç denk gelmedim
Dip not , diyetisyenim :D herkesi kandırabilirsin bni asla :D
Yok ciddiyim bölgesel yağlanma diye bir sey var
Acayip şaşırdım desem yeridir.. o boy kilo ve o ölçüler diyorum ya çok nadir denk gelir, gizliden cksam yazar mısın?
Ya neden yalan söyleyeyim ki
Anormal olan ne peki?
Olur
Anormal değil ama o boy ve kiloda o kalcaya sahip olmak kolay değil
Genelde o kalcaya sahip olanlar beli çok kalin olan kişiler
Senin öyle degil
Ciktim şimdi
Bekliyorum hanimefendi
Ben hala inanamıyorum. olculerinin doğru olduğuna
Belinin 75 ince sayilir bahsettiğin kalcaya göre
O bel ve o kalça, cok zor
Eğer gerçekse ya genetik olarak ailen öyle, veya soyunuz başka bi ülkeden olabilir mi?
Ya ben kilo aldıgımda üstüm almıyor kalçadan alıyorum ben ailede de genelde beli ince bizimkilerin halamlara çekmişim
Rejime başla 2 kg daha al 😁
Ya ben 60 a dusmustum 8 kilo verip :( hepsini geri aldım bırakınca :(
8 mi aldın 😒 ben 2 demiştim
Hayır diyet yapınca 2 kg filan almıyorum yani tam tersi kilo veriyorum istikrarla ;) ama salarsam bitti yani
Sal gitsin yaa dünyaya bir daha mi geleceksin sanki jsskl
Basladım yine hadi bakalım kdkrjdjd
balık işte bence gerekmeyebilir
off ya 103 cm kalça mı? 🥵😍
sakın zayıflama
7-8 kiloya bu iş tamam, bide düzenli egzersiz
Biraz acil verirsen iyi olur yani 😀
İyi diyenler olacak inanma
Bu ölçüleri koruman gerekiyor böyle iyisin
Popo biraz büyük gibi
Evet bşraz vermen gerek
Göbüş var mı göbüşşş
Var :(
Ne surat yapıyorsun ölçülerin harika göbüş de olmalı zaten😍
103 cok fazla 93 tü en son kilo almadan önce
Kalçaya mı gidiyo kilolar
Evet üstüm almıyor cok benim
Güzel işte kadının kalçalısı makbul çok mu büyük nasıl giyiniyorsun
Saçmalama baya iyi be
Kısalar hep kilolu oluyor genetik galiba
Oha gerçekten mi
Evet kilo fazla gibi
Bence harika özellikle üst bölgen tam ideal
Desteksiz mi sutyenlerin
değil
2-3 kilo ver yeterli bence
Azcik
Sen bilirsin
Evet kilon fazla
yok yaa
Görmek lazım
görmek lazım
Yoo normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?