Kilo verince kendimi iyi hissediyorum aslında ama sanki bana yakışmıyor gibi geliyor zayıflık güzel mii yoksa balık etli olamk mı?

Kilo verince kendimi iyi hissediyorum aslında ama sanki bana yakışmıyor gibi geliyor zayıflık güzel mii yoksa balık etli olamk mı?
Cevapla