Yemeğe gelip diyet yapanlara çok gıcık oluyorum?

Bugün eşimin arkadaşı ve hanımını yemeğe çağırdık o kadar çeşit yemek yaptım kadın tadına bile bakmadı. Diyetteyim ben yemicem dedi. Diyetteysen ne işin var yemeğe geliyorsun kardeşim otur evinde yap diyetini yani. Ay nefret şöyle kasinti insanlardan.
Yemeğe gelip diyet yapanlara çok gıcık oluyorum?
Cevapla