Kızlar, Vücuduma besin almak bana gereksiz geliyor haksız mıyım?

Artık 50, 60, 80 yaşındaki insanlarla aynı yaş bandındayım; 20, 25, 27 yaşındakilerle değil. Hiç bir insanı görmek istemiyorum. Bu yüzden kız arkadaşımdan ayrıldım, hayatımda kimseyi istemiyorum. 30 yaşıma bastığımdan beri 5 ayda 16 kilo verdim; 73 kilodan 56 kiloya düştüm. Yaşlandım zaten 30 yaşımdan sonra insanların kas hücreleri, kolajen, kemikler eriyor. Neden vücuduma besin alayım ki? Maddi durumum aslında hayatımın en iyi döneminde. Zengin değilim ama iyi kazanıyorum. Yiyip yiyip sonra çıkarıyorum. İlk zamanlar boğazıma parmak sokarak çıkarıyordum, son bir aydır ise zaten 5 dakika içinde kendiliğinden öğürmeye başlıyorum. Sürekli çıkardığım için diş minelerim eridi, bu yüzden yemek yerken dişlerim acıyor. Zaten fazla yiyemiyorum. İki haftadır sadece meyve ve yoğurdu yutabiliyorum boğazıma ve dişlerim acıyor. Ama zevk alıyordum yiyip çıkarmaktan artık katı yiyecekler yiyemiyorum. En son yiyip sonra çıkardığım yiyecek buydu. Foto çekmeyi seviyorum diyorum birazdan tuvalete kusmuk olacaksın

Kızlar, Vücuduma besin almak bana gereksiz geliyor haksız mıyım?
Güncellemeler
8 ay
Hedef 2026 da tahtalı köyde olmak 😀😀😀
Kızlar, Vücuduma besin almak bana gereksiz geliyor haksız mıyım?
Cevapla