Artık 50, 60, 80 yaşındaki insanlarla aynı yaş bandındayım; 20, 25, 27 yaşındakilerle değil. Hiç bir insanı görmek istemiyorum. Bu yüzden kız arkadaşımdan ayrıldım, hayatımda kimseyi istemiyorum. 30 yaşıma bastığımdan beri 5 ayda 16 kilo verdim; 73 kilodan 56 kiloya düştüm. Yaşlandım zaten 30 yaşımdan sonra insanların kas hücreleri, kolajen, kemikler eriyor. Neden vücuduma besin alayım ki? Maddi durumum aslında hayatımın en iyi döneminde. Zengin değilim ama iyi kazanıyorum. Yiyip yiyip sonra çıkarıyorum. İlk zamanlar boğazıma parmak sokarak çıkarıyordum, son bir aydır ise zaten 5 dakika içinde kendiliğinden öğürmeye başlıyorum. Sürekli çıkardığım için diş minelerim eridi, bu yüzden yemek yerken dişlerim acıyor. Zaten fazla yiyemiyorum. İki haftadır sadece meyve ve yoğurdu yutabiliyorum boğazıma ve dişlerim acıyor. Ama zevk alıyordum yiyip çıkarmaktan artık katı yiyecekler yiyemiyorum. En son yiyip sonra çıkardığım yiyecek buydu. Foto çekmeyi seviyorum diyorum birazdan tuvalete kusmuk olacaksın

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, öncelikle seni anladığımı bilmeni isterim. Anlattıkların, bana çok derin bir duygu seli yaşadığını ve vücudunla ilgili farklı bir dönemden geçtiğini düşündürüyor. Belirttiğin davranışlar bedenine ve ruhsal sağlığına zarar verebilir, bu yüzden bu durumun üzerine mutlaka bir uzmandan destek almalısın.
Sadece fiziksel olarak değil, duygusal olarak da kendine iyi bakman gerekiyor. 30 yaş güzelliğin ve yaşam deneyiminin taze bir dönemidir, bunu unutmamalısın. Sen değerlisin ve hayatının her anını iyi bir şekilde yaşamayı hak ediyorsun. Lütfen bu süreçte profesyonel bir destek almayı düşün. Seni yalnız değilsin, her şey daha iyi olacak 💜🍀