Erkek arkadaşlarım neden kiloma kafayı takıyor?

Bir tane erkek arkadaşım vardı sporcu olduğu için çok kaslıydı. Ben de 38 kiloydum o zamanlar ve kilo almak isterdim. Erkek arkadaşım kilo almak istediğimi bilmediği halde bana hep kendisi derdi biraz kilo al diye. Neyse sonra biz bununla ayrıldık. Yıllar sonra başka bir erkek arkadaşım oldu o zaman 41 kiloydum. 45 kilo olmak için uğraşıyordum, erkek arkadaşım hep derdi ki 41 kiloda kal sakın kilo alma derdi. Şaka değil, gerçekten zayıf olmamı isterdi. Neyse ben bununla ayrıldım, şimdi 50 kiloyum ve yeni biriyle konuşuyorum. Sevgili değiliz ama konuşuyoruz sadece. Ve ne zaman konuşsak iki cümlesinden biri kilo alsan daha güzel olursun oluyor. Biri kilo al diyor öbürü kilo alma diyor. Bu erkekler niye kiloma bu kadar takmışlar üstelik kiloyla ilgili bir muhabbet açmadığım halde kendi kendilerine böyleler, neden böyleler?

Erkek arkadaşlarım neden kiloma kafayı takıyor?
Cevapla