Zayıflık üstün bir ırk mı neden sismanlarla dalga geçiyorlar?

170 boy ve 83 kg kilolu olmaktan utanmiyorum tabi bir kaç kilo vermek istiyorum o başka açıkçası kimsenin benim kilomla dalga geçmeye hakkı yok bir arkadaşım var boyu benden kısa 47 kilo zayıf sürekli zayıfligiyla övünup duruyor sen badigartlara benziyorsun ciddi ciddi git gece kulüplerinin önünde badigartlik yap dedi şu zayıf kızların kendini dünya güzeli sanmalarini anlamıyorum inanın bana sırf zayıf olduğunuz için çok güzel olmuyorsunuz fizik disinda yani üstün bir ırk mı oluyor onlar evet kilolu olduğumun farkındayım o zaman bu durumda uygun konuşsun egoya lüzum yok bende bir zamanlar zayiftim ama gayet mütevazi oldum hep ve böyle kadının kadına yaptığını görünce insan daha da üzülüyor herkes zayıf olmak zorunda degil Nihal Candan bu yüzden genç yaşında anoreksiya yakalnip gitti zaten toplum baskısı yani göz zevkinizi bozdugumuz için özür dilerim

Zayıflık üstün bir ırk mı neden sismanlarla dalga geçiyorlar?
Cevapla