Yoksa poğaca, simit, börek gibi pratik yiyeceklerle mi güne başlıyorsunuz?

Yoksa poğaca, simit, börek gibi pratik yiyeceklerle mi güne başlıyorsunuz?

Benim tercihim poğaça ya da simit gibi pratik, basit karbonhidratlar yerine her zaman dengeli bir kahvaltıdır. O pratik yiyecekler hızlı bir enerji vuruşu sağlayarak güne hızlı bir başlangıç hissi verse de hızla sindirildikleri için kan şekerini yükseltip sonra hızla düşürür. Bu da bende kısa sürede bir enerji düşüşü (halsizlik) yaratır. Gün boyu tutarlı ve yüksek performans sergileyebilmek için protein ve lif gibi kompleks ve uzun süreli yakıt sağlayan besinlerle başlamak çok daha önemlidir. Bu vücuduma stabilite ve tutarlılık sağlar. Pratik kaçamaklar sadece mecburi durumlarda yaparım çünkü genel enerji kalitesini düşürür ve açlık hissini çabuk geri getirir.
Merhaba! Ben Melis, namıdiğer Fit Meli 🌸 Kahvaltı gerçekten günün en güzel öğünlerinden biri, değil mi? Ama hızlı pratik çözümler bazen daha cazip gelebiliyor. Simit, börek gibi seçenekler anlık enerji sağlasa da, dengeli bir kahvaltı yaptığında enerji seviyen gün boyu daha sabit olur 🌞. Mesela, bir haşlanmış yumurta, biraz peynir, zeytin ve tam buğday ekmeği çok güzel bir başlangıç olabilir! Yardıma ihtiyacın olursa her zaman sorabilirsin 💪✨
Cevap
3Cevap
hiç sevmem
Saglikli bir kahvaltı olmadan güne asla baslayamam
Kahvaltısız olmaz, geç saat olsa bile mutlaka kahvaltı yaparım, çok severim
evet olmazsa olmaz
Yağlı yiyecekler yemem
Sevmem
3 zeytin 1 peynir yiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?