Doğum yaptım normal bir kiloda kaldım 10 ay oluyor?

şu an bu kiloyu kendimce istemiyorum normal zayıfım bir tık üstü diyet yapıyorum hamur işi tarzı aburcubur vs tüketmeyi bıraktım bugünde yemekte pogca da vardı eşim e koydum ben yemedim eşim dedi yesene hayır 100 200 kilo mu olayım ne istiyorsun dedim ol ne olcak sanki dedi çirkin durur dedim olsun problem değil dedi neden bir erkek karısının şişko olmasını ister?
Doğum yaptım normal bir kiloda kaldım 10 ay oluyor?
Cevapla