Zayıf kızların nesli mi tükendi bana mı öyle geliyor?

herkese saygım var özellikle hastalara fakat yatalak falan da değilsen de "obezite" olmamak senin elinde az yiyebilirsin.
rica ediyorum boş duyar kasmayın , manken olun o fiziğe sahip olun demiyorum zayıflıktan bahsediyorum. evet zayıflardan hoşlanıyorum zargana hatta kemikleri sayılsın.

Zayıf kızların nesli mi tükendi bana mı öyle geliyor?
Cevapla