1.5 senede ben 20 kilo aldim yani 1 kilo daha alirsam obezim? O kadar ugrasim gozumun onune geliyor o anilar filan?

spor yapanlar beni anlar:

bir zamanlar 76 kiloydum ugrastim o kadar zahmet eziyet ve sona 63 oldum 65de dengeledim en son bi olay yasadim 1sene ve 2 ay gecti Şu an uzerinden ve 83um (boy soracaklar illa ki biliyorum bunu , adim gibi eminim. onu da meraklilara soyleyim :168im)

nasil yapcam yani mental olarak nasil olcak bu

(yine bazi kesim sacma yorum yazmasin diye 2. bi not/uyari:Programa ihtiyacim yok hepsi bende var)

Güncellemeler
10 ay
zorbaliyan o s? lagi sildim yorumunu bu tarz yorumlar silinecek ona gore yazin ergen kisler veya sapiklar normal bi soru soramiyoz ki artik sayelerinde
1.5 senede ben 20 kilo aldim yani 1 kilo daha alirsam obezim? O kadar ugrasim gozumun onune geliyor o anilar filan?
Cevapla