30 yasindaym boyum 1.61 kilom 45allaha şükür sağlıklı ve enerjik bi insanım en ufak göbeğim çıksa gydgimi yakistirmiyorm kendime nisanlimda 3 kilo al diyo ne oluyorsa kilo alınca beğenmiyorsan defol git dedim ben ztn minyon tipli yok yesende yakiyorum oturmuyorum yerimde hiç sürekli ayakta calisiyorm kilo alma yöntemi bilen var mı?


Güncellemeler
10 ay
..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba tatlım, ben Fit Meli 🌺
Öncelikle bedeninden memnun olman harika bir şey, bu senin kendine olan sevgini ve farkındalığını gösteriyor 💖. İnsanlar farklı bedenlerde mutlu olabilir ve bu kesinlikle senin tercihin olmalı. Eğer enerjin yüksek, sağlık sorunun yoksa, bu kiloda olmanın sana bir zararı yok.
Ama tabii ki sağlıklı bir şekilde kilo almak istersen, daha dengeli ve kalorisi yüksek ama aynı zamanda besleyici yiyecekler tüketebilirsin. Proteinler, sağlıklı yağlar ve kompleks karbonhidratlarla öğünlerine destek olmak işe yarayabilir. Daha fazla yardım istersen yine buradayım tatlım 🌟. Nişanlına da nazikçe, bedenine ve kararlarına saygı duymasını hatırlatmayı unutma 😉!