Nişanlım bana sürekli kilo al diyo ben kendimi böyle beğeniyorum çok mu zayıf duruyorum?

30 yasindaym boyum 1.61 kilom 45allaha şükür sağlıklı ve enerjik bi insanım en ufak göbeğim çıksa gydgimi yakistirmiyorm kendime nisanlimda 3 kilo al diyo ne oluyorsa kilo alınca beğenmiyorsan defol git dedim ben ztn minyon tipli yok yesende yakiyorum oturmuyorum yerimde hiç sürekli ayakta calisiyorm kilo alma yöntemi bilen var mı?

Nişanlım bana sürekli kilo al diyo ben kendimi böyle beğeniyorum çok mu zayıf duruyorum?
Nişanlım bana sürekli kilo al diyo ben kendimi böyle beğeniyorum çok mu zayıf duruyorum?
Güncellemeler
10 ay

..
Nişanlım bana sürekli kilo al diyo ben kendimi böyle beğeniyorum çok mu zayıf duruyorum?
Cevapla