Kilo veremiyorum aç kalıp ölmem mi lazım zayiflamak için?

Ben ne noodle yerim. Ne doğru düzgün tatlı yerim. Ne abartarak ekmek yerim. Bir cips bile kardeşlerim ile ortak yerim. Bir çikolata alsam kaliteli alım ucuz alıpta boşuna mideme kalori katmim derim. Ama kiloluyum.. aç kalmak spor yapmaktan da bıktım... boyum 167. Kilom 65 çıktı. Resmen obezim ben. Tansiyonum artık düşüyor aynada kendime bakınca nefret ediyorum...
Kilo veremiyorum aç kalıp ölmem mi lazım zayiflamak için?
Cevapla