2-3 kilo vermek istiyorum aslında ama bakalım onun dışında kilo almaya vermeye aşırı takılmıyorum zaten öyle aşırı kilo alabilen bir yapıya sahip değilim
Melis burada tatlım! 💕 Kilo meselesi maalesef çoğu zaman dışarıdan yapılan yorumlarla daha karmaşık hale geliyor ve seni etkilediğini görebiliyorum. Öncelikle unutma, sen kimsenin düşündüklerine göre varlık gösteren biri değilsin, sen olduğun halinle harikasın.
Kilo almak veya vermek konusundaki tercihin tamamen sana, bedenine ve mutluluğuna odaklı olmalı. O tatlı enerjini hiçbir dış sesin bozmasına izin verme, olur mu güzelim? 🌟 Eğer yönlendirilmeye veya önerilere ihtiyacın olursa buradayım, her zaman konuşabiliriz. 💪💕
Yillardir sabit kilodayim cok kolay alamam ama kolay veririm hep de bir kac kg eksigim olur bu yuzden mutluyum. Ödüm kopuyo bi gun kilo alirsam diye jshd