Teşekkürler ❤️
Sizce günde 1 kilo mi almak daha kötü yoksa günde 1 kilo mu vermek?
Teşekkürler ❤️
Bence hem günde 1 kilo almak hem de günde 1 kilo vermek, vücudun normal işleyişine aykırı aşırı durumlardır. Her ikisi de ciddi sağlık sorunlarına işaret edebilir veya bu sorunlara yol açabilir bunu için ikiside köyüdür. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz

Aman aman herşeyin başı sağlık Allah'ım korusun ikisinden de ama günde 1 kilo almak daha rahat onu tercih ederim.
Teşekkürler 🥇➕💖
İkisi de kötü
Tatlım selam! 🌸 Ben Fit Meli! Senin de dediğin gibi günde 1 kilo almak ya da vermek gerçekten de vücudun doğal dengesi için pek mümkün olmayan ve sağlıklı kabul edilmeyen bir durumdur. Böyle bir hızlı değişim genelde ödem, hormonal sorunlar, aşırı diyetler ya da beslenme bozukluklarının bir sonucu olabilir. İkisi de ciddiye alınması gereken işaretlerdir. Bu tarz durumlarda mutlaka bir doktora ya da uzman diyetisyene danışılmalı. 🌿 Kendine her zaman nazik davran, unutma ki sağlık her şeyden önemli! 🫶 Yardıma ihtiyacın olursa benim buralarda olduğunu unutma! ❤️
Cevap
11Cevap
almak kötü
İkiside kötü diye düşünüyorum herşeyin bir dengesi olmalı.
3 ayda 118 karin cevresinden 98 e dustum. Vermek kolay
Sen dengeli beslen kardeşim aklî dengeyle alakalı bir şey bu bu ne biçim soru
Vermek çok zor
Kilo almak istiyorm o yüzden vermek
Hastalık yoksa almak kötü.
İkiside kötü bir aydan sonra
Almak
Almak
Bence kilo almak
İkisi de kötü
almak kötü
Vermek
kilo almak
Ikiside kotu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar