Hayatım boyunca hep ya normal kiloda ya da zayıf olmuş biri olarak insanların nasıl tombul olduğuna çok şaşırıyorum çünkü bı kere bile yanlışlıkla istemeden kilo aldığım bı dönem olmadi ve yanlış anlaşılmasın eleştiri olarak değil tam tersi öyle insanlara imreniyorum. Gün içinde ne yiyorsunuz ne içiyorsunuz dolgun etli butlu oluyosunuz 25 cm kollarımı 30 cm yapmak için herşeyi yapardım valla bünye meselesimi yoksa cidden baya yemek mi yenmesi gerekiyo bilemiyorum. Ama iki insanın aynı şeyi yiyipte farklı görünmesi çok sinir bozucu bı metabolizma bu kadar da etkili olmamaliydi
Siz ne düşünüyorsunuz gunde kaç öğün yiyorsunuz ve sürekli yediğiniz bişey var mı sizin bu konudaki düşünceleriniz neler paylaşir misiniz
Siz ne düşünüyorsunuz gunde kaç öğün yiyorsunuz ve sürekli yediğiniz bişey var mı sizin bu konudaki düşünceleriniz neler paylaşir misiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer