Ev kızı olmak evde kalmış kız mı demek

ev kızıyım ama evde kaldın lafı dolanıyor güzelim ama evlenecek adam yok resmen neden sebeb arıyorum evkızı olan evlenemiyor mu evde mi kalıyor güzel oldugu söyleyende çok ama yok işte

etrafıma bakıyorum yaşı 17-18 olmuş evlenmiş 2 çocugu olmuş evkızı sana nispet yapıyor kıskanıyoum resmen

istemesemde kıskanıyorum memur adamla evlenmiş bize daha insan gibi bir talip çıkmadı sebeb arıyorum
Ev kızı olmak evde kalmış kız mı demek
Cevapla