Bir daha asla içki içmeyeceğime dair yemin etmiştim. Ancak yine içtim. İçkiliyken başıma çok kötü bir olay gelmişti büyük bir hata yapmıştım ama bugün gene içtim. Daha 1 hafta bile olmadı sözümü vereli. Kendimi kaybettim. Ne yapmalıyım? Tövbe ettim zaten gerçekten pişmanım ama içmeye engel olmak çok zor. Yeminimi geri alamaz mıyım? En azından eskisinden daha az içsem diye söz veremez miyim?
Şimdi bazılarınız beni anlamayacak. Hayatımın çok sıkıntılı günlerini geçiriyorum. O kadar kötüyüm ki ağlamaktan kendime gelemiyorum ve içki içmek bana geçiçi de olsa mutluluk veriyor. Bu yüzden derdin bu mu demeyin çok derdim olduğu için böyleyim zaten. Psikologa da gittim çok para istiyorlar o kadar param olsa mutsuz olmazdım.
Şimdi bazılarınız beni anlamayacak. Hayatımın çok sıkıntılı günlerini geçiriyorum. O kadar kötüyüm ki ağlamaktan kendime gelemiyorum ve içki içmek bana geçiçi de olsa mutluluk veriyor. Bu yüzden derdin bu mu demeyin çok derdim olduğu için böyleyim zaten. Psikologa da gittim çok para istiyorlar o kadar param olsa mutsuz olmazdım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar