
Bende nasıl morardığını anlamadım. Demir saplantı çıkardım fena kan aktı, sabah uyandım kol bu halde.

benim vucudumdada genelde hep morluklar olur gece yatarken normal olan yerde sabah morluk olusuyor. bende anlamadim hayir gece vurabilecegim yerde yokki
@Balık0307 😂 valla bilmiyorum bende geldiklerinden süphelendim hatta ara sira görünüyorlar falanda ne bileyim. bikere hatta morlukla kalmadi direk jilet izi gibi bir kesik vardi yeni oldugu belliydi
@Balık0307 yok 😒
ben morartmadıysam nerden gelmiş o morluk diye düşünür gebertirim!
Morluk anormal biryerdeyse ve guvenmiyorsam sorgularim tabi. Guven herseydir.
bir morluk sana yetmez diyerek morlukları çoğaltırım
Cevap
3Cevap
Kapıya çarpmıştır 😂😂😂
O morluk dudak izine benziyor
Biyere carpmistr diye dsünrm
Zikir neyse fikir de odur.
Ben mi yaptım derim?
Hiç bişey
gecenin şehveti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar