Kadınların gayet nazik oluyor
Size abdest aldırıyorlar resmen
Size abdest aldırıyorlar resmen
Sac sakal yikama 20 tl sizde ise tarife 50 tlden başlıyor birak da geriye dogru yikasin😂
Valla ben kuaföre genelde sadece Kaş bıyık için gidiyorum öyle röfle manikür pedikür ombre vs yaptırmıyorum.
Saçımı kestirirken de evde yıkar gelirim😅😅
Fakiriz ama salak degiliz😜
Fakirlik degil zekilik denir buna takdir ediyorum seni😁
Cevap
5Cevap
Erkekte saç kısa ama kadında uzun az mantıklı bea.
Cok mu zor allasen
Zor allanısev 😀😀
Feministler bunuda açıklasın
Işte bu yüzden saç uzatıyor insalar. Birde dirsek.
cunku bizi insan yerine koyan yok
O kadar saçımız yok bizim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar