Erkekler duştan sonra saçlarını şekillendirmekle uğraşıyor mu? 


Muhtemelen uğraşıyorlardır ama asla bir kadın kadar uğraştıklarını düşünmüyorum. Zaten birçok erkeğin de uğraşmamasına rağmen kadınlardan daha bakımlı duran saçları var
Ya aslında doğal olarak hemen şekil alan saçlarım var ama yinede en azından 10-15 dakika fön makinesi bizde kullanmak zorunda kalıyoruz sonra parmaklarımız ile sallıyoruz ve şekil alıyor 🤣 çok uğraştığımızı düşünmüyorum ama özel zamanlar için özel bir uğraş muhakkak oluyor yani
Cevap
39Cevap
Uğraşıyorum ve genelde bir yarım saatimi alıyor.
kocam çıkıyor 5 dakika fön artı kısa bir tarama işlemi tamamdır deli oluyorum ben iki saat uğraşırken 5 dakikada bitiyor :D
Havlu ile biraz kurulayıp dağınık bırakıyorum. Sonra kendi kendine kuruyor.
Saç kurutma makinesi ile kurutmayı sevmem. Kabarık ve düz oluyor.
Kurulayıp eğer bir yere gideceksem 5 10 dakikalığına fön çekip saç spreyi kullanırım. Gitmeyeceksem doğal halimde takılırım. Böyle. 😅
Saçlarım çok uzun değil zaten o yüzden şekillendirmekle uğraşmıyorum. Vaktimi çalsaydı 0a vururdum yine uğraşmazdım.
normal bir şekilde abartılı değil kendi açmdan söylüyorum
Banyodan sonra, evden çıkarken, evdeysem o gün aynaya baktıkça fön makinasıyla düzeltirim saçlarımı.
Ben uğraşmıyorum zatenşekil alıyor hemen bir saç kremi sonra elimle şekil veriyorum çıkıyorum
Saç yokki tarak bile vurmuyom elimle düzeltip çıkıyorum saç yok saacç
Saçım varken uğraşmıyor dum artık Yok yine uğraşmıyorum 😁😁😁
Bıraz dağınık bırakırım duş alıyorsam toplayan vardır
Sizin kadar uzun sürmese de saçı olanlarımız evet fön ya da saç spreyi jöle vs kullanırız şekillendiririz
Bazıları uğraşıyordur
Sanmam ya duş bile zor alıyor onlar fkdks
Uzun olduğu zamanlar bayağı uğraşırdım. Şimdi daha seyrek olduğundan pek zamanımı almıyor..
Maalesef uzun saçlı oldugum için uğraşmam gerekiyor her sabah duştan sonra
Bazıları uğraşıyor yakışıyor bence
Evet ben uğraşıyorum. Önem veriyorum kendime.
Her erkek uğraşıyormuş
Kellik guzel
Yok be direkt kurutuyorum nasıl şekil alırsa artık
10 dakikada hazır oluyor en fazla kısayken 😊
Hayırrr… kurula ve çık 😎
Yok ya Benim saçlarım kısa önleri de döküldü
Böyle biri şekillendirmesine gerek kalmaz
Saç olmadığından bir sorun da yok 😂
Elimle iki atarım yana devamke
Hafif fön
Asla
Evet duş sonrası tararım
Tabi ki de bir saat fön çekiyorum😂😂
Evet uğraşıyorum
kazıyorum
Uğraşmam
Kelim
Evet
Evet Genelde 40 - 45 Dakika Uğraşıyorum Saçımla
Hiç erkek kardeşin yok mu ayrıca bize ne
Beliki yokmuş kardeşi merak etmiş sormuş sen neyin tribindesin böyle 😃
Tribinde falan değilim merak edicek başka bişey yok sanki ajajajskfjsj
Jssıjsjssj adı üstünde merak işte her şey olabilir
Okyy
Bazıları için evet
Hayır
ne saçma bir soru
Ben hayır
Nevet.
Benimki uzun, evet.
Hiç uğraşmam
Elbette
Evet
Evet
Uğraşıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?