Kız normal bir kişi, zeytin gözlüm diyerekten biraz da espirisine yazdım. Ama cevap olumlu geldi? Bu hoşlandığı anlamına gelir mi? Daha önce iltifat hiç etmedim.
Canlar sorum kısacık, "zeytin gözlüm" dedim. Beklemediğim cevap geldi?
Ama kadinlarin arkadasca davranislari bizi aldatabiliyor. Bu bana egosuz bicimde iki uc kere tanismak, gorusmek istedigini soyledi ama hala yerine getirmedik.
Ozaman elini çabuk tut biraz emrivaki yap. Çünkü ertelemek iyi değil. Yani iş çıkışına denk getir okul çıkışı nebilim biyerden çıkarken yakala ilk görüşmeni mutlaka yap
Canim yaa demesi biraz sanki cocuk olarak goruyormus gibi geldi, hic daha once hissettirmemisti. Ben mi yankis anladim bilmiyorumda tabi. Ha bu arada kizi tam olarak sebmiyorum ki? Oyle desem yalan olur
En İyi Cevaplar