Bugün fal baktım birine tabut gördüm söyleyemedim iyi mi yaptım?

Kahve tarot ve el falı bakıyordum eskiden ünlü bir fal uygulamasında geceleri çalışıyordum iyi anladığım için ayda yılda bir birine bakarım böyle bugün bir arkadaşa baktım ama korkunç şeyler gördüm söyleyemedim sizce söylesemiydim bilmesi hakkı mıydı?
Güncellemeler
+1 yıl
Soruma sadece birinden cevap alabildim gerisi sadece faldan anladığımı okudu 😅
Bugün fal baktım birine tabut gördüm söyleyemedim iyi mi yaptım?
Cevapla