Ajanslar sadece para tuzağı mı? Yoksa gerçekten film, dizi, reklam vs. için yeni yüz arayan yapımcıların uğrak yeri mi?

Artık çok sayıda ajans olmak ile birlikte başvuru yapıp para ödeyen de çok kişi var. Çünkü bir şekilde umutlandırılıyorlar. Bu ajanslara gerçekten yeni yüzler arayanlar uğrayıp bakıyor mu yoksa o kadar insan attığı fotolar ve yatırdığı paralar ile mi kalıyor? Eğer kimse bakmıyorsa, bu tvde hiçbir eğitimi olmayan oyuncuları nereden bulunuyor?
Ajanslar sadece para tuzağı mı? Yoksa gerçekten film, dizi, reklam vs. için yeni yüz arayan yapımcıların uğrak yeri mi?
Cevapla