Büyü varmıdır kendiliğinden bozulur mu? Bir olay yaşadıysanız anlatır mısınız?

4 yıllık bir ilişkin vardı. 3-4 ay içerisinde evlenecektk onun peşnde olan bir kız vardı ona gitti. Ailesi beni aradı seni istemiyoruz o kızla bittiğini mi sandın dedi sevdiğim adam benimle görüşmek istedi tekrardan başlayalım diye herşeyi yoluna koymaya çalışırken annesi aradı çok üzüleceksin dedi sevdiğim daha sonra bıraktı beni. Ben hocaya gittim hoca oğluna muska, büyü yaptırdıklarını söyledi tıpkı ailesini tarif etti benden soğuması içimiş bu büyüde arada tartışma soğuma yaratıyormuş ve karşına çıkan kızla yeni bir ilişki başlıyormuş yaptırıp mezara gömmüşler. Hoca ailesi o kızla evlendirmek istiyor ama çocuk istemiyor gönlü sende sana gelmek istiyor ama muska onu geri çekiyor dedi. Ve şu an o kızla beraber bütün sosyal hesaplarını kapattım bakmamak için ama engel olamıyorum kendime çok canım yanıyor yanımda olsun istiyorum lütfen bana yardım edin çok çaresiz hissediyorum kendimi ne yapacağım bilmiyorum sürekli ağlıyorum psikolojim bozuldu. Nasıl atabilirim kalbimden? Yapamıyorum içim gidiyor kimi büyüyü bozdur diyor kimi Allaha bırak diyor. Bende Rabbime bıraktım ama çok canım yanıyor çıkmıyor aklımdan. Büyünün etkilerini araştırdım tıpkı sevdiğim adamı anlatıyor. Onun hal ve hareketleri, davranışları ve su an benden nefret ediyor ama görse ne yapar bilmiyorum daha 3 hafta önce sakin bırakma beni gitme ben hata yaptım demişti ve bu muşkada sürekli hal ve hareket değiştiriyormuş 1 saat iyiyse 2 saat o kızla beraber napacağım ben? Kendiliğinden bozulur mü
Büyü varmıdır kendiliğinden bozulur mu? Bir olay yaşadıysanız anlatır mısınız?
Cevapla