Doğum günümü hatırlamadılar. Bende kapak yaptım. Güzel olmuş mu?

Doğum günümü hatırlamadılar. Bende kapak yaptım. Güzel olmuş mu?
Kendi pastamı kendim yaptım. :) Hiç kimse hatırlamadı doğum günümü. Bende güzel bir kapak yapayım dedim. İyi olmuş mu? :) (Altta imzam var ama burda görünmesin dedim.)

Şimdi bir pasta daha var aynı bunun gibi. Ona ne yazayım dersiniz? :)
Güncellemeler
+1 yıl
Diğer pastaya ne yazayım :)
Güncellemeler
+1 yıl
2. Pastaya yazdığım nasıl olmuş? 😊😊
resimag. com/p1/f049cbd0a4. jpeg
Doğum günümü hatırlamadılar. Bende kapak yaptım. Güzel olmuş mu?
Cevapla