Doğum günümü bilmiyor diye ayrıldım, iyi yapmış mıyım?

3 yıl önce tanıştık ona birkaç kez söylemiştim doğum günü yeni unuttu ama yine söyledim ama daha önce bu kadar sinirlenmemiştim 2 ay önce askere gitti dün ona silahın ne işe yaradığını sordum öyle bir anlattı ki kolay kolay bir şeyi ezberleyemez ama silahın ismini şarjörü falan iyice ezberlemiş ben de canım sıkıldı doğum günüm ne zaman diye sordum tabii bilemedi rip atıp yüzüne kapattım iyi yapmış mıyım

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Doğum günümü bilmiyor diye ayrıldım, iyi yapmış mıyım?
Doğum günümü bilmiyor diye ayrıldım, iyi yapmış mıyım?
Cevapla