Uyurken iç çamaşırlarımı çıkartıp uyuyorum, bu alışkanlık kötü mü?

Üstüne pijamami giyiyorum ama iç çamaşırsız uyuyorum daha rahat oluyor
Uyurken iç çamaşırlarımı çıkartıp uyuyorum, bu alışkanlık kötü mü?
Cevapla