Geceleri pijama olmadan sadece iç çamaşırla yatıyorum tuhaf mı?

Daha rahat oluyor ve sıcak olmuyor filmlerde de gördüm eskiden öyle yattıklarını siz de yapar mısınız ve bence sağlıklı
Geceleri pijama olmadan sadece iç çamaşırla yatıyorum tuhaf mı?
Cevapla