
Aile yemeği vardı bugün lüks bir yerde. Dün gece çizdi nasıl kapatıcam fondoten kapatmıyor?

Ten rengine yakın bir ruj ile hafif denesen işe yararmı acaba?
geçmiş olsun daha derinde çizebilirdi..
Bilmem ki
Tamam teşekkürler
O zaten kabuk bağlamış geçer ya daha şekil duruyor boşver
bir şekilimiz var haa kdıewıfk
Kzxkksjfıs
Bak bak yemeği lüks yerde yieceğinide belirtmiş...
Çizik kapatmayı bilmiyon mu kız olarak...
İşte yoksa takmam da öyle yerlerde rezil olmak istemem dökfoekf
Yok valla bilmiyorum kapatıyorum kapanmıyor
Yani herkesin gözü sende olacak yani.. Neyine rezil olacan anlamadım..
Bilemem özgüven eksikliğim var o yaraya yaraya bakarlar diye korkuyorum
Cevap
15Cevap
Birşey olmaz benim de yüzümde hafif bir çizik oluştu hiç kafama takmıyorum. Sanki insanlık sucu işlemişsin gibi kafa yorma ablacım bu konulara.
scarface'in dişi versiyonu olmuşsun güzel duruyor bence :D
Hadıwdjwıdjks😂😂
Fondaten sürmeyi denedin mi?
EVet
Çok dikkat çeken bir yara izi değil. Hatta önemsenecek derecede bile değil. Sana tavsiyem: önemsiz şeyleri çok fazla önemsiyorsun, önemseme.
Bu nece tespittir üstad. Öyle bir kişiliğim var ve bu her şeyi önemseme huyumu nasıl atıcam üstümden bilmiyorum
Düşünmeyi bırakacaksın. Bugünü, yarını..
Kapatıcı ile tampon hareketler yaparak dene bir de
Tamam teşekkürler
Lux biryerde krem sur gecer
Lüks olmasa takmam onun için belirttim
o kadarda kötü görünmüyor :/
Diyosun:(
Kapatamazsın ki kabuk bağlamış bir de
Denedim olmadı demek o yüzden:(
Kalsın ince bir çizik zaten
Öyle olucak artık:(
Sen dua et çizdi benim 2 yavru öldü 😭
Yaa çok üzüldüm:(
Yalnız bu çizik yeni değil gibi
Dğn gece çizdi
Kazıyamam ben ay içim bir tuhaf oldu
kapatma ben kapatmıyorum yaramazların izlerini
kediyle mi öpüştün
Yok akfıaod
neden öpüşmedin
İstemedi
:P :D değişik
Lüks bir yerde 😂
Onun için kapatmam geeek yoksa önemsemem. Onun için dedik
yine shop kullan
Dışarıda?
Opim gecsin
geçer zamanlar
Allah korumuş
Yarabandı çek
O daha dikkat çekmez ni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar