
Ölmek varsa kaderde...
Dert ekleme derdine.
Kaderin kader olsun
Benligin askla dolsun...
Paylaş dunyayi
Ayni ruyayi...

Acı söz de unutulur insan sevdiğini kaybedince de yavaş hafızafan siliniyor ne değerli sözler unutuldu ve ne yapılan tövbeler rahatım çünkü insanız Hz Ali R. A bir sözü var Dil yırtıcı bir aslandır onu sıkı bağla
İçimde hiç yara etmiş bir söz yok biliyormusun conti
Unursamaz falan değilim. Hiç yara açacak kadar derine almadım geçmişte kimseyi.
Anladddimmm tekko
Niye kendime + veremiyorum ya niye egoistlik yapamıyorum.
Aci soz soyleyen kisiye bagli deger verdigim bir kisiyse unutmam kolay olmayabilir en azindan o kisiyle bu konu uzerinde konusup icimin rahatlamasi gerekiyor...
Esli yaraaa eskii yara kapanmazzz eskii yaraaaa ;)
Cevap
10Cevap
Kaç yıl geçerse geçsin, yarayı açanın içten bir pişmanlığı olmadıkça ve tatlı sözle o acıyı unutturmadıkça o yara iyileşmez.
Unutulmuyor. bıçak yarası geçermiş de dil yarası geçmezmiş işte o hesap. durur durur kanar zamanı gelince ama hiç geçmez...
Hafızam sağlamdır.
Hep durur bende ama kimse bilmez.:)
Acı söz hiç bir zaman unutulmaz ancak mezara girince biter.
Bir tarih veremem her olayın yatsı farklı olur insanda 😀
Değer verdiğim biriyse zor unutulur ama değer vermediğim biri ise anında unuturum :)
Sözle neresinden vurduğuna bağlı..
Bir sözle bir kişinin hayatı bitebilir...
neden bana söylenen acı sözü unutmaya çalisayim ki içimdeki kini bir an olsun hafifletmek, neden isteyim ki
Unutmam ama içimi eskisi gibi çok acıtmaz
Içimde taşırım kolay unutamam
Son nefese kadar şükür😀
Dil yarası maalesef çok geç iyileşir
"Dil yarasi, en aci yara imis."Orhan Gencebay
Kolay değil, hiç unutamam ://
hic unutmam yillar geçse de
Hangi merhemi kullanırsan kullan o yare iyiyleşmez
Biraz zor gecer bence
Umrumda bile olmaz herkes kendi bilir.
İyileşmiyor.
Evet :D iyişelir
acıya göre değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar