Ben bornoz bile kullanmıyorum belden ayak bileği hizasına kadar havlu sararım oda vücudumdaki su yere damlamasın diye hemde avret yerlerini kapatmak için bel havlusu ile hava akımı olan bir yere geçiyorum doğal yöntemler ile kurulanıyorum zaten alt kısımdaki havlu üst kısımdaki suyuda emiyor iki dakika sonra çıkarıyorum o havluyu çünkü havlu iki dakikadan fazla vücutta kalırsa bakteri üretiyor saçada bir kurutma makinesi tütün mu ohh miss👌 en temiz yöntem budur👍 çünkü havlu her şekilde bakteri üremesine neden olur yani her ikiside pisliğe davetiye kadının çok havlu kullanması ile erkeğin tek havlu kullanması da aynı değerde pisliğe neden oluyor poponu banyoda başın ile birlikte yıkıyorsun götte senin başta senin ikiside temiz neden tiksiniyorsunki😄 dediğim gibi erkek için tek havlu bel için havlu yeterli kadın fizyolojisi gereği bornoz ve baş havlusu kullanmak durumunda çünkü saçları uzun erkek sadece bornoz yeterli oda en fazla iki dakika su temizdir suyu özgür bırakın havlu ile baskılamayın bırakın oksijen ile temasa geçsin vücut sıcaklığı ile içerdeki nem oranı havlu içerisinde artıyor buda temiz olan vücudun kirlenmesine neden oluyor Son olarak kadınların ayak baş saç ve vücut için ayrı ayrı havlu kullandığını ilk kez senden duydum harbi sen gerçekten hastasın😂😂
Ahaha kadınlar da o kadar değil Bence. Duştan çıkmadan önce yüzümü silerim saçımın islakligini alırım hafif nemli olması için. Sonra vuzdumu silerim ayaklarım ve başka yer icin başka havlu kullanırım tabiki. 2 havalı yeter bence 1 büyük birde küçük 😂 saçlarımı eğer ıslak bırakmak istersem onun içinde başka bir havlu kullanırım ama genel olarka 2 yeterli. 😂😂😂
E işte 3 yeter sizin saçlar uzun olunca ayrı olmadi lazım bizde ayrı olmasada olur çünkü zaten kısa birde ben aşırı ıslak bırakmadan hafif islakligini alırım nemini oyle yaparım
Çok kısa bir zaman olmadi ama baya bir zaman oldu konuşuyoruz ona bakinca yüzün tebessum ediyor ama malesef unutmam lazım onu olmayacak şey yine. Hep imkânsizlar mi olur bir insanın hayatında.
Yüzümü ve saçımı bir havluya, geri kalanı diğer havluya silerim. Ayaklarımın da sadece üst kısımlarının nemini emdiririm, gerisine sürmem banyo havlumu.
Bende öyle 😊 temiz olmassan bunu huy olarak edinmessen ilerde çocuğun olduğunda ona da bu alışkanlığı benimsetemessin ki bu çocuk sağlığı için çok hassas konulardır 😊
genelde havlu kullanmıyorum :) klima önünde cok hızlı bir sekilde kurulanıyorum ama havlu kullandığım zamanlarda elbette tek havlu kullaniyorum neden pis olalim :) kurulanırken yukardan asagıya gelindigine gore hicbir problem yok bence :)
Eh tabi. Normal olanda bu zaten. Kurulanırken bornozun bile aşağısı ile aşağıyı yukarısı ile yukarsını. Yani sırtıma değen tarafı sadece sırtıma değecek. Bu biraz takıntılılık olabilir herkeste yoktur sanırım
Bir arkadaşım vardı 1 havlu ile kurulanıyordu onun kadar profesyonel bir biçimde kurulananı görmedim havlusu bile özeldi standart ölçülerin az daha büyüktü. bavula 3 havlu koyarken beni gördü bir yedek anlarım da iki yedek niye deyince konu oradan açıldı kurulanmayı anlatınca şaşırdım şimdi buradan anlatırsam gülmekten yazamam öncelik sıralaması deyip kısa keseyim birkaç defa kurulanmasına şahit olunca inandım (kahpe bizans filmideki duş sahnesi de aklıma geliyor) aklima o geldi kulakları çınlasın 😂 açıkçası ne yalan söyleyeyim bende onun gibi yapamaya başladım ama sıkıldım bornoz aldim ne uğraşacağım hem arada bir duştan çıkıp bornozu giyip evin koridorlarında zengin yürüyüşü bile yapıyorum eğlencesine tarağı mikrofon niyetine kullanama seviyesine gelmeyecek şekil takılıyorum.. aklıma neler getirdin ya bir fotoğraf nelere kadîr 😂😂
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Bir havluyu bütün bir vücudunuza kullanır mısınız? yoksa hijyen önemli benim için baş vücut ayak ayrı olmalı mı dersiniz?
En İyi Cevaplar