Yazışırken emoji mi, random mu yoksa smile mi kullanıyorsunuz?

Yazışırken emoji mi, random mu yoksa smile mi kullanıyorsunuz?
Yazışırken emoji mi, random mu yoksa smile mi kullanıyorsunuz?

Not:
Emoji kullanan erkek itici mi peki? 🤔
Ben kullanıyorum da 😅😅

#Vesselam
Emoji ☺️☺️
Random ahsgffhn
Smile :(:
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yazışırken emoji mi, random mu yoksa smile mi kullanıyorsunuz?
Cevapla