Emoji ☺️☺️
Random ahsgffhn
Smile :(:
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim bir wp sık kullanilanlar kismindaki emojiyi kizlar gordu baya bir eglendiler 3emojiyle idare etmisim hep 😅 cogu zaman bulamiyorum da zaten. Hic emojisizligi tercih ederim ama o zaman da anlasilmiyorum oyle
Sorma.. bunlardan biri şart..
Yoksa resmiyet oluyo 😅😅
Emoji kullanırım :)
Ayrıca bu emoji çok tatliş😂 nesi aptal?
Şundan nefret ederim mesela😉 (o kadar nefret ediyormuşum ki on dakika aradım yerini anca buldum😅)
😅😅
Ben gulerken 🤣🤣🤣
Spor yaparken ⚽️⚾️🏀🏐🎯⛷🏄♂️🏇🥅🥋
Yemek zamani 🍞🥐🥞🍛🥗🍝🍢🍳🍟
Emoji hic sevmiim ustad :)
Sevme de 😅😅
Bu ne yav 😅😅
Bundan once ki telimde yoktu klavyemde : ) diye gulerdim..
Simdi intikam aliyorum : )))
😅😅
Cevap
3Cevap
Rastgele gülüşü sevmiyorum.
Genellikle gülümseme kullanırım ki annemi bile alıştırdım diyebilirim.
Bazen de dümdüz yazıyorum, onda da soğuk yaftalaması oluyor. :/
Evet emoji yerine :) bu bile resmiyetten iyidir 😅
Random bana ergen işi geliyor. normalde hep😊bunu kullanırım. ama tlfnu değişince emoji kullanmaya başladım 😊
Güzel 😊
:)) gıcıklık yapasım geldi 😅😅😅
:)))
Bak yaaa😄
Genelde emoji çok nadir random ve smile
😺😸😹😼renklilik katıyor💃💃💃
Bunlar 👉kullanilmaz mi 🤔😎😇
Aşırısı sıkıntı 😅
Neden🤔😳😳😳😳
Emojiler boğuyo
Sorun değil beni bogmuyoooo😒😆😆😆
Tamam da karşı tarafı boğuyor
Iyi tamam
😅😅
' :d ' bu ve 'asdsas' bu cok itici ama 😁😂 bunlar can. 😂
Eskiden böyle de demiyorduk. şimdikilerde bu zaman olanı arar. kısır döngü
Bazen smile bazen emoji bazen hiç bişey
Hiçbir şey kullanmıyorum.
Ben de en çok :d kullanıyorum
Bazen emoji bazen random
Emoj 🙄🙄
Emoji iyidir ya 😂😄
Emoji
Smile tabi ki :/
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar