Arkadaşlar sinirlenince gözleri dolan insanları neden uzuyosunuz?

Lutfen rica etsem bir dakka okurmusunuzn. Evet yaa hiç mi anlayış yok lütfen üzmeyin bizi. Şöyle bişe var sinirlenince ağlıyorum elimde olan bişe olsa yapmam bu benim basit veya güçsüz olduğum anlamına değil vicdanlı bı insan olduğum anlamına gelir ve insanı diğer canlılardan ayıran bu değilmi vicdan ve akıl neden bizi uzuyosunuz yaa kime zararımiz dokunur. Korkak biri değilim kendime özgüvenim çok şükür tam her anlamda ama sırf sinirlenince ağladığım için bazı şeylere katlanmak ve bazı insanları alttan almak zoruma gidiyo kendimi ifade edemiyorum bazen bu yüzden korkak ve güçsüz saniyolar ve daha üstüne gidiyorlar. İnsanlar ağlamayı suç bastırmak ya da zayıflık sanıyo ve bakıyorum cevreme benim en duygusuz halim bazı insanların en duygulu halinden daha naif kırılgan lütfen az vicdan az kalp
Arkadaşlar sinirlenince gözleri dolan insanları neden uzuyosunuz?
Cevapla