En yakın arkadaşım tersleyip duruyor ve bu beni çok üzüyor yardımcı olun lütfen?

Arkadaşımla çok iyi bir dostluğumuz vardı her hafta sonu ben onda o bende kalırdı baya yakındık sürekli arardı sonra birden umursamamaya başladı şakasınada olsa tokat falan atıyodu ben yapınca 2 gün konuşmadığı oluyodu sonra can diye bir çocukla takılmaya başladı canda bana yürüyo tabi hadi gel parmak güreşi yapalım diye bahane edip elimi tutuyo sonra uzun süre bırakmıyo falan bende çocuğa uyuz oluyorum ama arkadaşım inadına mı yapıyo bilmiyorum her tenefüs canın yanında bende mecbur yanındayım suratım asık oluyo arkadaşım büyü artık her zaman senin istediğin olmicak dedi bende ben ne istiyorumda oluyo dedim sonra da konuşmayı kestik diğer tenefüs bu Çan’la sohbet etmeye falan çalıştım sırf arkadaşımla dostluğumuz bitmesin diye bana birşey soruyo cevap olumsuz olursa tersliyo o zaman sorma onun için her zaman evet kanka sen haklısın kanka tamam aksini söylersen yandın eskiden böyle değildi ama eskiden tek arkadaşı bendim bana çok iyi davranıyordu benim tek istediğim eskisi gibi olmak ama olmaz heralde dimi
En yakın arkadaşım tersleyip duruyor ve bu beni çok üzüyor yardımcı olun lütfen?
Cevapla