
Bu biraz hormonlu, nefesi güçlü birisine hediye edeceğim :D

Şeytan tüyü derlerdi buna inanılmaz korkardım 😀 kandırmışlar küçüklen yok kulağına gelirse sağır yapar diye 😀
Sarı bir çiçek evet Allahın isi uçarak tohumlar her yere gidiyor, çocuklara da eğlence, vay be.
Evet oynardım. Üç kere üfleyince bile hepsini uçuramazdım :))
Karahindiba çok üfledim.
Cevap
36Cevap
Tam üflerken ağzıma falan sokarsın yok teşekkürler 😀
22 yaşındayım halen gördügüm yerde koparır üflerim :)
ben bunu böcek zannederdim uçan böcek :D korkudan altıma ederdim haha :D
Soru için değilse sırf o profil fotondaki deniz gözlerin için burdayım
Karahindiba desen anlardık 😄
Bizim çiçeğimiz @MyStery07 karahindiba ♥
Alerjim olmasına ragmen üflerdim 😂
karahindibanın tohunları oluyor sanırım onlar
aman aman yok beni hapşırtıyorrr
Hala gördükçe oynuyorum Pardon üflüyorum
Bunu yutmak leblebi tozu yutmakla es deger.
Evet ruzgari arkaya alip ufler pesinden kosardik
İnsanların suratlarına üflerdim
Evet, çok severdim. 😄
oynamayan var mı
başka oyuncak yoktu ki
Çok severdim bunları. Halen görünce üflüyorum.
Yapardım evet çok da severdim:)
Oynardim, hic böylesini görmedim ama. :D
Tabi ki de hala ara sıra yapıyorum, nostalji :)
Karahindiba ciceginin tohumlari bu
Tropikal bir bitki mi o, nedir o?
Korkunç bir şey, ürpertici bir şey 😱
Evet ya. ben kirlarda kosa kosa giderdim😏😏😀😀
Hala oynarım :)
#emre00
Sarışına bak ne diyor hele hele
evet üflediğim çok olmuştur
evet simdi bile gorunce ufluyorum
Kara hindi bağı denir buna ":)
Oynardım özlüyorum o günleri
Evet hala var sokakta ☺️
Nefesim güçlüdür😌😁
Hiç sevmezdim.
Hâlâ yapıyorum
Oynardım :D
Hala daha oynuyoruz
Ayyyy evt ya🙈
Evet
Oynardım
oynardık
hayır..
Karahindiba 😄
hala oynuyorum
Evet
Evettt
Oynardïm
Ay evet
Evet ya :D
Oynardım
Evet çok keyifli
Öksürük yapıyor
çok oynardık :)
seytan derdik
evett
Evet tabıkıde
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar