Gündüz vardiyasıni mi seviyosunuz gece vardiyasıni mi yoksa 4 12 mi? Veya eşinizin gece vardiyasında olmasını ister misiniz?

Ben gündüzü pek sevmiyorum uyku yüzünden 😂ama gece evde olmamayı da sevmiyorum bilmiyorum kafayı yicem 😂😂😜
Gündüz vardiyasıni mi seviyosunuz gece vardiyasıni mi yoksa 4 12 mi? Veya eşinizin gece vardiyasında olmasını ister misiniz?
Cevapla