İnsanlar gitmek istemiyor fakat ben yararlı olduğuna inanıyorum. Bende gitmiştim yıllar önce hemde 8 ay. Bazen kendini ve problemleri göremiyorsun yaşamda sıkışıyoruz herşey dert oluyor bize, hayatta baş ederken yardım almak aslında.
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Psikoloğa gidip sorunlarım var dedim. ‘Hangimizin yok, hepsi geçer’ dedi gönderdi. Şimdi daha iyiyim. Profesyonel destek şart 😂?
En İyi Cevaplar