Muhendisim 48 yasindayim Ilk eşimi seneler önce kaybettim ilk eşimden 12 yaşında kızım var. Ben ikinci evliliğimi yaptım şuanki eşim 19 yaşında aramızda çok yaş farkı var ama severek evlendik eşim 6 aylık hamile oğlum olucak. Bugün işten geldim eşimle kızım kavga etmişler noldu dedim eşim birden saygısız salak bir ergen dedi. ilk zamanlar kızımı kabul etti ama hamile kaldıktan sonra çok kavga ediyorlar. az önce eşimle gene konuştum ben hamile hamile bunun sorunlarıyla ugraşamam zaten hamileliğin zor geçiyo dayisinda kalsın dedi
Dün bu soruyu sordum gece eşimle çok büyük kavga ettik çantasını aldı anneme gidicem baba kız oturun evde dedi zor tuttum gitmesin diye sonra sancisi tuttu. ben düşündüm karar verdim geçici süreliğine dayisina birakicam bu durumu kızıma nasıl söyleyebilirim. En azından doğum olana kadar kalsa iyi olur
Dün bu soruyu sordum gece eşimle çok büyük kavga ettik çantasını aldı anneme gidicem baba kız oturun evde dedi zor tuttum gitmesin diye sonra sancisi tuttu. ben düşündüm karar verdim geçici süreliğine dayisina birakicam bu durumu kızıma nasıl söyleyebilirim. En azından doğum olana kadar kalsa iyi olur
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar