Eşim kızımı istemiyo. bende dayısına birakicam. bunu kızıma nasıl söyleyebilirim ?

Muhendisim 48 yasindayim Ilk eşimi seneler önce kaybettim ilk eşimden 12 yaşında kızım var. Ben ikinci evliliğimi yaptım şuanki eşim 19 yaşında aramızda çok yaş farkı var ama severek evlendik eşim 6 aylık hamile oğlum olucak. Bugün işten geldim eşimle kızım kavga etmişler noldu dedim eşim birden saygısız salak bir ergen dedi. ilk zamanlar kızımı kabul etti ama hamile kaldıktan sonra çok kavga ediyorlar. az önce eşimle gene konuştum ben hamile hamile bunun sorunlarıyla ugraşamam zaten hamileliğin zor geçiyo dayisinda kalsın dedi

Dün bu soruyu sordum gece eşimle çok büyük kavga ettik çantasını aldı anneme gidicem baba kız oturun evde dedi zor tuttum gitmesin diye sonra sancisi tuttu. ben düşündüm karar verdim geçici süreliğine dayisina birakicam bu durumu kızıma nasıl söyleyebilirim. En azından doğum olana kadar kalsa iyi olur
Eşim kızımı istemiyo. bende dayısına birakicam. bunu kızıma nasıl söyleyebilirim ?
Cevapla