Ağlamak isteyip ağlayamazsın ve bütün hüzünler boğazında kalırya yutkunamazsın neden olur?

dün bir anda oldu. ve düşündümde bu hissi yaşıyorsak bişeylerin anlamı yok artık hiçliğin içindeymişim gibi hissettim çaresiz , anlamsızlaştıranlarla yok olup gidemeyen bişey.. kendime çok acıdım insan kendine acır mı ya bu halime acıyıp ağladım keşke sevmenin ne demek olduğunu gerçekten bisleniz keşke..
Ağlamak isteyip ağlayamazsın ve bütün hüzünler boğazında kalırya yutkunamazsın neden olur?
Cevapla