Kedimi köyden aldık, çok küçüktü bize gelince 1 aylık bile değildi şimdi 9 aydır bizimle ve 9 aydır hiç dışarı çıkmadı başka insanlardan korkuyor cama hava aldırmaya çıkarıyorum korkuyor 😑yaşadığımız yerde bir tane kedi yok köpek dolu ondan çıkaramıyorum ne yapmalıyım sizce? Bu ona zulüm mu? bu işte benim küçük bebeğim 💕💕
Kedim hiç dışarı çıkmadı, hava aldırmaya çıkarmalı mıyım bu ona zulüm mu?
benim kırpık ta 9 senedir benimle bir gs bjk maçı sonrasında balkona cıkmıstım camasırları aldım eve girdim kapıyı kapattım sonra bir süre sonra kırpıgı arıyorum arıyorum bulamıyorum herif 4ncu kattan asagı atlamıs bir kusu yakalamak adına ve 4*5 senelikti o zamanlar ve daha hayatında dısarı cıkmak nedir bilmez ve gitmiş orada bir yere sinmiş almaysa calıstım alamadım cunku gerilmiş sabah aldım hala oradaydı :D korkudan kıpırdayamamıs sonrasında mamayla onu kandırıp eve almıstım ve 9 sene oldu o gun hariç hiç dışarıda vakit geçmirmedi benim kırpığıöm evet zulum ama yapaca bişi yoık bu onun iyiliği için
Aynen, iyiliği için çıkarmıyorum denedim bir kere korktu köpekler çete gibi sürü halde geziyorlar kokusunu alıp gelirler kurtaramam sizinki de çok tatlı maşallah 😍
Büyük zulüm hem de. Yazık hayvana. Kendini onun yerine koy ve düşün. Alışkın olmadığı için korkması çok normal, sen onun yanında dur senden güven alsın. En fazla iki gün sonra kendisi çıkmak isteyecek. Hayvanları eve kapatmayın..
Onu yalnız çıkarmam zaten, anlatamadım galiba yaşadığımız yerde köpek dolu kedileri yiyorlar bir tane kedi yok bir kere cama çıktı köpekler dik dik dakikalarca baktı minnoşuma bıraksam parçalarla bahçemiz olsa her gün çıkarırım zaten ben onun iyiliği için çıkarmıyorum sokaga mı atayım bu yavruyu? O daha da zulüm değil mi?
Ondan çıkarmak istemiyorum, başka kedilerle kavga ederse hastalık kapar bir de çok köpek var kokusunu alıp gelirler sürü halde geziyorlar çete gibiler kurtaramam😔
En İyi Cevaplar