Kız , şiddet görmüş erkeğin konusuna giriyor. "ohh iyi olmuş sana müstehak, kim bilir ne yapmışsın kıza diyor". Kıza mizojistsin, feminist erkek düşmanısın diyorum. Diğer feministler çıkıyor ve o kızı savunuyor. Sonra yorumları kaldırılıyor, şikayetle, modlarla bir şeylerle, feministler yorumlarımı kaldırtıyor. Şu çirkeflik seviyesine bakar mısınız. Bunun adı hastalıktır arkadaş. Ben şu an iktidarda olsam, ülkeyi yönetsem yemin ediyorum feminizmi tamamen yasaklardım. Feminizm legal bir ideoloji değildir. Nefret, kin ve cinsiyetçiliğin erkeklere karşı sistematik bir şekilde yapılması bir fikir özgürlüğü değildir. Bu topluma çok zarar veriyor. Bunların hiç kimseye en ufak bir faydası yok.
Bana bu sitede yapılan muamele feministlerden daha da nefret etmeme neden oldu. Bir feministle hiçbir şekilde arkadaş bile olmam. Feminist olduğunu öğrendiğim bir kızla konuşmayı ve iltibatı keserim. MGTOW cuyum. Feminizm bitene kadar evlilik, sevgili olmak ve dost hayatı yaşamak yok hiçbir kızla. Feminizm sadece erkeklerin bir sorunu değildir, aynı zamanda kadınların da bir sorunudur. Kadınlar feminizmle mücadele etmeli. Feministlerin çıkarttıkları kanunlara bak, "tacizde tecavüzde kadın beyanı esastır", erkeğin adil yargılanma hakkı yok. Sahte taciz ve sahte tecavüz bildirimleriyle yüzlerce erkek hapis yattı. Suçlusu feministlerdir. Hadım işkencesini kim çıkarttırdı , yine feministler. Ama sadece erkeklere yönelik, süresiz nafaka kim savundu çıkardı, yine feministler. Erkek düşmanı her şeyi destekliyorlar. Erkek hakkı savunan her şeye ise düşmanlar. Hepiniz boşa uğraşıyorsunuz. Kadınların üstünlüğünü savunmayı bırakın artık. Hepimiz eşitiz, bunu artık kabul edin. Eşitlik yalanı adı altında kadınların üstünlüğünü savunmayı bırakın. Nefret, kin ve cinsiyetçilik hiçbir zaman kazanamayacak. Eşitlik, sevgi ve aşk kazanacak.
Bana bu sitede yapılan muamele feministlerden daha da nefret etmeme neden oldu. Bir feministle hiçbir şekilde arkadaş bile olmam. Feminist olduğunu öğrendiğim bir kızla konuşmayı ve iltibatı keserim. MGTOW cuyum. Feminizm bitene kadar evlilik, sevgili olmak ve dost hayatı yaşamak yok hiçbir kızla. Feminizm sadece erkeklerin bir sorunu değildir, aynı zamanda kadınların da bir sorunudur. Kadınlar feminizmle mücadele etmeli. Feministlerin çıkarttıkları kanunlara bak, "tacizde tecavüzde kadın beyanı esastır", erkeğin adil yargılanma hakkı yok. Sahte taciz ve sahte tecavüz bildirimleriyle yüzlerce erkek hapis yattı. Suçlusu feministlerdir. Hadım işkencesini kim çıkarttırdı , yine feministler. Ama sadece erkeklere yönelik, süresiz nafaka kim savundu çıkardı, yine feministler. Erkek düşmanı her şeyi destekliyorlar. Erkek hakkı savunan her şeye ise düşmanlar. Hepiniz boşa uğraşıyorsunuz. Kadınların üstünlüğünü savunmayı bırakın artık. Hepimiz eşitiz, bunu artık kabul edin. Eşitlik yalanı adı altında kadınların üstünlüğünü savunmayı bırakın. Nefret, kin ve cinsiyetçilik hiçbir zaman kazanamayacak. Eşitlik, sevgi ve aşk kazanacak.
Güncellemeler
+1 yıl
***Sonra yorumlarım kaldırılıyor, şikayetle, modlarla bir şeylerle, yanlış yazmıştım o kısmı düzelttim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer