Kalitesiz gibi geldi ama atamadım da Almanyandan arkadaşlar varsa bir yardımcı olsa…..






Nereden anladın kalitesiz olduğunu çok merak ediyorum kullanmadan
Çokta kalitesiz olacağını düşünüyorum ben orta sınıf olabilir kullanmıyorsan bana ver ben kullanırım hahaha 😂
şöyle diyim sana tanınan markalar değil
Cevap
8Cevap
İsmim ümit ümido markasını görünce zıpladım 😃 kusura bakma
Internetten bakıp haber verebilirim
Çokta bilinen markalar değil gibi sanırım. Almanyada bir arkadasım var onada sordum. haber bekliyorum
Normal kremler işte bir özellikleri yok
Çok paspalll ben kaç yıldır bu isin ivindeyimm
Markaları kötü kız ayool
güle güle kullan
Bılmıoz kı
Orta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar