Acayip yalnızım. inanılmaz yalnızım. Mükemmel derecede yalnızım?

Kızlara yanaşamıyorum üniversite okuyorum. Bir kıza yakınlaştım oda yılan hikayesine döndü vazgeçtim. Ee simdi ne bilim böyle milleti sevgili aşık görüyorum ama benim içimden hiç gelmiyor. Canım birini bulmak onunla coşmak kopmak veyahut en azından arkadaş olmak istiyor ama bende bunu yapacak hal hatır kalmadı. Kadınlara karşı çok kibirli oldum.

Erkek arkadaşlar desen zaten hepimiz sapız sap. Nolcak böyle kafa dengim biri olsun istiyorum ama bulmak sanki imkansız gibi. 22 yaşına geldim ve yalnızım. Biriyle çıkarsam acayip üstüne gidiyorum çok ilgi gösteriyorum sanki evlencez gibi bakıyorum karşımdaki de benden normal olarak soğuyor. Sanırım bir kızla adam akıllı oturup konuşmadığım 1 yıl oldu.

İçkim var sigaram var kumarım var bir karı eksik.
Hell yeah
Olum yalnız ölücem galiba
Güncellemeler
+1 yıl
Burda bile yalnızım kimse yazmıyor. f*ck that
Acayip yalnızım. inanılmaz yalnızım. Mükemmel derecede yalnızım?
Cevapla